sm-guld

Tjena.
 Denna helg har jag...

...varit på jakt.
...bakat tårta.
...firat en utav mina bästa vänners 18årsdag.
...varit på en 7 timmar lång minibussfärd till och från, min favoritstad, Göteborg.
...spelat innebandy.
...,det som väger tyngst, vunnit ett SM-GULD!
Men tyvärr så hade varken medaljerna eller pokalen dykt upp på Hulebäckgymnasiet i Göteborg, så några sådana fick vi inte. Men att veta det betyder mer än en medalj.
Jag har alltså varit på besök i sveriges andra största stad denna helg för att spela final-poolen i skol-sm och vi vann då gruppen och kliver därmed ur skol-sm turneringen som vinnare.
Hem kom vi klockan 1 i natt och idag var jag uppe med tuppen för att göra ett slutprov för kursen Spanska Steg 4. Det tog hårt kan jag säga. Jag satt uppe en stund och pluggade lite extra i natt och somnade inte förrän vid 2.
Ikväll kommer jag troligtvis sova tidigt vilket ska bli riktigt skönt, men det är som sagt bara troligtvis.

Det är i dessa lägen som jag blir påmind om varför jag inte vill skriva blogg längre.


19 dagar, tjejer



Kommentarer
Postat av: Sabina

är det bara 19 DAGAR???:|

p.s. min mamma snackar me din mamma nu mihihi

2008-05-20 @ 19:27:52
URL: http://curl.blogg.se
Postat av: Jenny

Grattis till guldet! =)

2008-05-21 @ 21:38:09
Postat av: malin

Tack ska du ha, Jenny!
Du, jag fick ditt sms där på kvällen, men pengarna på mobilen tröt, så svaret uteslöts, och nu när den är påfylld och klar har det bara runnit ut i sanden. Jag uppskattar uppskattningen och jag kommer sakna er med!

2008-05-21 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0