Vamos a España

Early this sunday morning my mother and I went to Swedens biggest airport to pick up my brother who should come home from the coolest country in the world. And so he did. And believe it or not, he was tanned. Wery tanned. He was browner (?) now than when he came  from thailand last autumn. He was tired because of the jetlag so he went home right a way to get some gröt and take a shower. He'll come here later tonight to eat some tacos and hopefully I'll get a present. Exciting!!!

Det slog mig och mamma att nära vi gick från parkeringen så är det här vi kommer hänga om 2 veckor, men då för att resa iväg. Jag alltså, inte mamma men hon ska skjutsa ut oss. För då drar jag, Sabina och Lisa till min mormor i Spanien i 10 dagar. Det är typ allt jag tänker på. Okej, lite ägnar jag åt skolan, innebandyn och famlijen också. Men dessa tider, 2 veckor innan sommarlov, är ju sommaren allt man kan tänka på. Och sommaren kopplar mig in på jobb och jobb means arlanda och arlanda means travel and travel means... SPAIN! WÖLÖLÖ. Det känns så underbart nice också att alla har money enough och allt är klappat och klart.
Något som också bidrar är att det är cpbra väder och jag bara har 2 muntliga redovisningar kvar att bocka av från listan sen så är den klar. Det är alltid skönt att börja sommarlovet med en resa, för då hinner man koppla av ordentligt.

aja, jag kanske ska börja skriva på min spanska redovisning jag ska ha imorgon då. Ciao, bellas! Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0