23.31

Nu kände jag ett uppdatera-bloggen-behov. Jag kan sammanfatta mina senaste dagar(veckor?) lite kort.

Min behinneinflamation är långt ifrån borta. Trodde den var det ett tag, började träna som vanligt och vips, nu göre ondare än det någonsin gjort.

Postenprovet - övningen går framåt. Ska dit imorgon och göra provet. Tvivlar på att jag kommer klara det, men äh.. det kan ju inte bli värre än att de ger mig en ny tid.

Snön är kommen, men kommer försvinna lika snabbt. Ska skulle mer än gärna vilja ta vara på den, men jag är upp över öronen full med skolarbete. Vilket för oss vidare till nästa punkt.

Nu är vi där. Yes, i sista stora vågen med skolarbete 3 redovisningar, 1 inlämning och 3 prov på 3 veckor. Eller sista vecka har vi bara 1 prov, så det är väl de två närmaste som blir tyngst. Well, well... get knowledge or die trying som fifty skulle säga.

Min bror är på filippinerna. Frågan jag ställer mig är hur. När han skulle åka härifrån vare snöstorm och arlanda stod still. I köpenhamn vare som vanligt antar jag. Nästa mellanlandning skulle ske i bangkok. Vilket den troligtvis också gjort, iochmed att han befinner sig på slut destinationen. Men eftersom det går väldigt trovärdiga rykten om att flygplatsen där är så jävla stängd så kvarstår frågan; Hur? Om jag inte misstar mig kan det vara så att det faktiskt finns två flygplatser där. Well, well.. he's there, not hurt.

Okej, nu ska jag sova. Ögonlocken bli tyngre och tyngre. Och ännu mer tunga när jag tänker på hur tidigt jag måste upp imorgon. Ställer klockan på typ 6. Fast än jag har sovmorgon till 1. Fattar ni. Shit, mer om det another day. Eller haha, för att göra en lång historia kort. Jag ska till posten kl 9.30, och då tar jag en direktbuss härifrån halv 8 för att slippa alla förseningar och dylikt. Jag kan sitta där och plugga ist.

God natt!

Kommentarer
Postat av: thailand!

vi åker 22dec kl 17.25 lyfter planet till istanbull;D jobbar dudå sverige?

2008-12-08 @ 15:26:03
URL: http://mewiita.blogg.se/
Postat av: thailand!

det är ganska coolt faktiskt;D

då ses vi väl där hoho

2008-12-08 @ 22:25:59
URL: http://mewiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0