allt är precis som vanligt, bara lite värre

Bara för att jag är typ skönast i världen så tänkte jag glida förbi för att berätta för er om vad som händer i mitt liv just nu.

Ett lov har gått, alldeless för snabbt dock. Hann inte med så mycket förutom jobb, innebandy och lite chill. Alldeless för lite plugg.
Innan lovet hade vi världens men intensiva veckor i skolan. Vi hade väl förväntat oss ett mildare tempo nu efteråt, men allt förgäves. Jag sitter här med ett odugligt svenska tal som ska framföras imorgon. Jag kan det inte utantill. Jag har inte gjort i ordning några stödlappar. Jag har ingen aning om hur långt det är. Likaså har jag en engelska bok som ska redovisas under 1 timmeslektionen på fredag. Eeeh, utläst och förbredd? Nix. Men snart, har även lite koll på vad som ska skrivas. Även en geografi läxa ligger här och skräpar. Plus det där äckliga posten provet. Det är inte kul alltså.

Till råga på skiten har jag blitt störtförskyld, de finns även alotof avsnitt av lite olika serier som ligger och väntar på att bli sedda. Kom på nu att jag har 2 labbrapporter som ska skrivas.  Visserligen till nästa vecka, men dåååååå smällere stort ska ni veta. Den omtalade 5 timmars nationella svenska uppsatsen skall skrivas. Aaaah, skolan kväver mig. Dessutom lider jag av sömnbrist. Men whatthefuck, jag känner typ att jag inte hinna sova. Helt sickt.

Men walla, tänk på barnen i afrika. De har de fan värre. Eller har dom verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0