fuengi i våra hjärtan

Shit vad jag älskar att ha en helt otroligt lyckad resa i bagaget. När jag tänker på spanien, alla barer vi gick på, alla människor vi träffade, all mat vi åt, alla soliga dagar, alla bacardi breezers vi drack blir jag alldeless varm i kroppen.

Tänk när vi stod där utanför "rock baren". Visserligen hette den "Rock bar" men inte fan var det någon rock som spelades, än mindre rockmänniskor. Och sandro, som hade en egen klubb som vi aldrig besökte. För att inte nämna alla "Hey girls, what are you doing tonight? 'up for some drinks and a free shot?" 's vi pratade med under every night. Tillslut kunde vi namnen, och vilken bar de tillhörde. Vissa jobbade till och med för två.
Hahaha, eller Señor Bepé med cowboyhattarna! Eller, eller, eller massörerna på beachen. För att inte tala om afrikan-försäljarna. Hahaha, butiful göl, real gucci! Dior! very cheap. Och de dumma poliserna. Haha, snacka om katt och råtta lek.

Det är helt sjukt hur jag älskar det där stället. Hely wounderful. Okej, modet är inte det bästa. Men man har ju close to malaga. Och det finns två vattenland på nära håll. För att inte glömma Europas största Zoo, eller hur vare Babbe?
Längtar verkligen dit. Kommer dra lättnadens suck när jag tar studenten och kan börja längta till fuengi på riktigt.


Haha, sexii mama och Lajsho

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jaaaaaaaa the best zoooo... alltså idag har du och lisa dödat mig med spanien minnen :( !!!!!!!!!!!!!!!! going crazy here in uppsala, in my room at lagerlöfsgatan, longing for sweet fuengi.. nu ska jag sova, är pretty tired som dy kanske kan fösstå hehehhe

2008-10-08 @ 23:09:49
URL: http://curl.blogg.se/
Postat av: Sabina igen

gyyd det ser ut som lisa har lila ögon

2008-10-09 @ 17:01:14
Postat av: Lisa

ååhh han gillade ja han va allt snäll

2008-10-11 @ 13:49:00
Postat av: äääzzziii

om du funderar på att hänga dig, så kommer jag knippsa repet, om någon skulle skita ner dig så skulle jag torka upp..sån är jag.

2008-10-19 @ 23:55:05
URL: http://alexandramargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0