Grattis times two

Gihisssa om jag är trött. Ja, rätt svar ja.
Idag hände det en ganska konstig grej. Det händer alltid grejer på jobbet. Real nize.
Men i vilket fall som helst så ropade våran supervisor (dagschef) ut i radion till våran teamleader (typ arbetsledare för dagen) att det kommit in en spontan porter, men det var inte riktigt klart än. Men så glömde jag bort det, inget jag går och tänker på direkt. Sen strax innan jag ska ner på lunch, ser jag hur våran supervisor håller på att portra (bära väskor, smöra, hjälpa dem till rätt check in-disk). Soft tänker jag, och glider ner på lunch.
Supervisorn kommer tillbaka och berättar att han hade porter för "någon". Speciell typ. Någon gammal kändis. Jag frågade om han kände igen henne, men nix. Inte så hade man varit i rätt generation hade an säkert tyckt att det var jätte coolt. Amerikanare var hon iaf. Häftigt tänker jag som är obsessed with celebritys.
Han berättar även att det hade 8 stora väskor på 2 pers och fick betala 6000 i övervikt och då bjussade ändå personalen på 2000. Shit pommes fatta mycket pengar. Men jag menar hon betalade ju, hade nog inte ens tanken på att lämna något behind. Så hon borde ju vara pretty rich.
Men ivilketfall som helst så käkar jag min lunch och han kommer tillbaka typ en halvtimme senare. Så snackar han med teamleadern om vem det var. Tror han hade sökrt på datorn.
"Jo, jag tror det är hon den dära.. Cedio.. Hon som skunger så bra, vad heter hon? Ceeldio..? Cedion..?"
"CELINE DION?! Vet du hur stor hon är?"


Fattar ni han har burit Celine Dions väskor, han har shitshattat med självaste celine dion. Han visste inte ens att det var hon! Idiot. Jag kastade i mig resten av maten och sprang sedan upp för att hitta henne, men hon hade redan gått in till gaterna.

Nu har jag precis smällt i mig BK-mat och lite godis. Senare blir det träning. I feel so much pain in my legs. Jag älskar verkligen att prata engelska. Varje gång någon kommer och frågar om hjälp så hoppas jag på att det är någon som inte kan svenska så att jag får prata engelska. Well, ska chilla lite i sängen.

Grattis Sabina på namnsdagen! Och ett fett grattis till Lisa som tog körkortet idag. Grattis som fan.


Kommentarer
Postat av: Sabina

thankyooou:) amagad celine in da house!

2008-10-27 @ 18:05:53
Postat av: Sabina

okej malin.. you fucking NEED 2 see this:

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17066715.htm?ca=10s



Vi måste ha det!!!

2008-10-27 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0