Hello, I'm back.. again

Tjena! Jag lever.. trots alla inlämningar, redovisningar och prov. Har endast 1 prov kvar innam lovet. Efter lovet har jag 1 prov, Svenska nationella muntliga och en engelska bok som ska vara utläst. Hope I'll make it.

Egentligen loggade jag bara in här för att hitta 1 eller 2 symboler som jag behöver. Men kände att det kanske var dags att uppdatera. Har inte hänt så mycket sen sist dock. Mest plugg. Och någon utgång. Och lite innebandy. Mitt liv känns lite enformigt just nu. Know what you're talkin' 'bout, Beccs.

Nu fanns icke dessa symboler här, men jag har ju inte loggat in i onödan eftersom jag faktiskt uppdaterade er om mitt liv. Kan bjussa på en asbra låt när jag ändå är igång. Eller nej, jag känner mig extra generös så ni får 2. Vill ni har någon av dessa på mp3-fil, tveka inte att fråga via msn.

       
Beyoncé - If I were a boy och Lady GaGa - Poker Face


Ja, mina vänner. Vad mer har hänt sedan sist? Jo, jag har fått jobb på posten. Och där ska jag hålla på med något som heter videokodning och då måste man göra ett inträdesprov. Jag måste klara 100 knapptryckningar i miunten. Vilket är schiiiiiit svårt. Men jag måste klara det för jag vill ha pengarna.

Men ciáo!

Kommentarer
Postat av: Sabizzle nizzle

fan vad jag bra pokerfejjan va

2008-10-21 @ 19:13:26
URL: http://curl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0