I'm supergirl

Jamen hallå där. Denna helg har varit väldigt lugn. Ingen utgång alls utan bara chill. Eftersom jag sovit väldigt dåligt den senaste veckan så tog jag dagen till ära och sov ut ordentligt. Jag somnade vid halv 2 och vaknade halv 1. Sen fick jag ju ställa tillbaka kl 1 timme men 11 timmar blidde det.

Kanske inte så passande då jag ska upp vid halv 4 i morgon (haha, natt?), för att åka och jobba. Då vill man ju helst somna tidigt ikväll, men relativt omöjligt när jag sov så länge idag. Egentligen behöver jag gå upp 3 för att ta bussen 5 över 4, men jag har en rar pappa som ställer upp och skjutsar mig trots att han inte börjar jobba förrän 8 typ. Bossen ringde mig nu på eftermiddagen och jag sa ja direkt. Nemas problemas. Jag kommer jobba mellan 5 och 14.30, sen har jag 2 timmars träning på kvällen och efter träningen ska jag åka till Rebecca för att chilla lite. Vi ska se Sex and the City - The movie. Har ej sett den än, då jag inte är något vidare fan av SATC. Men alla pratar ju så gott om den så why not.

Ska börja kolla kläder och sånt till imorgon. Sen ska jag nog lägga mig i sängen och spela lite Klondike. Vilket är harpan, fast på iPoden. Jag är uppe i 26 tusen dollar nu. Inte nådigt de där, allra minst om man kunde få ut dem in real cash. Drömma funkar ju.

Ha ett nice lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0