Ett blandat inlägg

Äntligen loooov, kära välkomnade lov.

Idag ska flera av mina vänner ut och shejka ass, but I'm not one of'em. För jag har match imorgon. Bitti. Kl 08.30. Samling 07.30. Olagligt tidigt om jag får säga det själv, men life is life. Kanske är bra om man tänker tillbaka på last weekend och dess bravader. Skulle däremot vilja gå ut imorgon, fastän jag har dåligt med cash. Kanske ska höra mig för.

Vi fick den nya skolkatalogen idag så det kan ju vara ett tidsfördriv, Idol funkar ju också. Dock ogillar jag dagens ABBA-tema. BB sitter säkert bänkad. Whats up med pausen? Seriöst, I'm dying here. Asså, BB's Bloggpaus, inget pausen under Idol. För er idioter som inte fattade.

Jajaye, match tidigt imorgon som sarre. Därefter ska jag nog titta på tegest match, den börjar halv 4. Sabina, wanna watch it with me?

En till grej, jag har ångest inför den antagliga söndagsångest jag kommer ha nästa söndag! Whats up? Hallå. Det är som när jag har fullt upp med plugget och ångest inför det så klagar jag på att jag har mycket i skolan och är jätte stressad. Men nu när jag inte behöver gjort klart någonting förrän om 1,5 vecka, Jo, då får jag ångest för att jag kanske kommer få ångest. Arbetskada. Hjelp.

Jajajeye, Kan ju bjuda på en till låt iof. Eftersom jag vet att ni mina underbara läsare uppskattar dem. Visst, eller hur? Visst är det så?


Idag bidrar jag med låten Supergirl med Saving Jane. Påminner lite om Lady GaGa och hennes party låtar. Ja, party. Mm, ja. Spanien.. Mmm, åh. Jaa! På tal om resor så har mina parents bokat en skidresa i Mars. Kuuuul säger jag och är sådär lagomt avundsjuk. För jag vill också skiia. Men man får prioritera. Jag prioroterar en aslång spanien trip. Asså verkligen aslång. Lång som i en månad. För jag tror jag ändrat mig nu. Jag vill ha kvar mitt jobb, jag vill fortsätta träffa mina vänner, jag vill fortsätta spela innebandy.

När folk pratar om nästa säsong, och hur bra vi kommer vara då. Hur serierna kommer se ut, vilka som kommer lägga ner, byta lag. ja. allt de där. Då tänker jag på att jag inte kommer kunna vara där och ta del av det. Och då saknar jag det, jätte mycket. Men när jag tänker på alla gånger jag kommer gå på stan och tänka "shit, varför drog jag inte?" och när jag tänker på att jag kommer uppleva dessa gråa morgonar en höst till spyr jag typ. Men man kan jag alltid ångra sig då och ta en drastiskt beslut och bara dra. För då kommer jag inte gå i skolan. och jag kan göra vad jag vill. AND NOONE CAN STOP MEEEE! Fan vad härligt. Kom på att jag har en innebandy säsong som kan stoppa mig, men hey. Whatever. ÅH, livet kan fucka allt ibland. Haha, våran lärare sa fucka igår. Vafan äre som händer.

Kommer ni ihåg när vi sa "åh, bara 10 månader kvar!"? Nu är det bara 8.

Kommentarer
Postat av: Sabizzle Nizzle

I don't think i can kolla på tegest match.. ringer isåfall, pyss da.

2008-10-25 @ 10:56:20
URL: http://curl.blogg.se/
Postat av: Anonym

8 MÅNADERRRRRRRRRRRRR!!!

2008-10-26 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0