aa..? BE!!

Jag har en fet Spanien-abstinens. Ska försöka kirra ett jobb hemifrån, men just nu går det liksom inte. Hittar inte på något klokt. Ellet något sätt att söka på heller.

Imorgon far jag, kl 3 kommer johanna. Jag slutar skolan 2, hemma kanske halv 3 beror lite på. Och jag har inte packat. Sucki..... Plus att min rum är stökigt och jag har liksom inte orken till någonting och jag är glömsk så jag borde egentligen packa nu så jag hinner komma på saker som jag kan packa ner imorgon, istället för att komma på det i bilen. Och jag som skulle lägga mig tidigt så jag fick en bra sömn som behövs om jag ska bli frille.

Nej nu malsan, dax att rycka upp dig.




Igår birrade mobilen till och min första tanke var "hahahahaha, så förutsägande man kan vara", kollade mobilen och ack så jag skämdes. Det var någon helt annan som undrade något helt annat. Då blev jag lite besviken faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0