BLONDINBELLA-KVÄLLEN MISSAR JAG :(

Asså jag dör typ. Jag är ju som sagt borta i helgen. Jag som inte varit borta en helt på super länge, är borta just denna helg då de frågar om jag kan jobba. OOOOCCCH, det är typ blondinbella kväll imorgon ikväll på TV och jag antar att vi inte kommer har någon TV i lägenheten. Jag säger bara BUHUUU! Jag vill verkligen se det. Verkligen, verkligen. Men som tur äre svenska program och de brukar man kunna kolla på i efterhand på diverse kanals hemsida. Så lite lugnt är det nog. Men ändå, skulle vara bra kul att se det direkt liksom. Aja, life is a bitch.

Nu ska jag nog shut the computor of and pack the last few hing down in my bags and make my bed and wait for Johanna and Teres who's coming to pick me up soon. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0