Diiiiisturbia

Jag har blivit smittad. Smittad av malins kroniska jävla R'nB sjuka. Fucking shit, sväng då!
Så nu har jag fräshat upp min iPod med lite Rn'B's, lite Rihanna, lite Ne-Yo, lite Chris. Och lite, hör och häpna, Adam Tensta. Heeheee. Lite mer Räääp där va, ja, men en av hans låtar är faktiskt riktigt, riktigt bra. Och lite av den gamla godingen Usher.

Det är dock inte det ända jag blivit smittad av. Imorse vaknade jag upp med halsont och imorgon har jag två träningar. Det vankas även cup till helgen. Första match på fredag. Hhhhmm. What to do? Hhmmm..

Låt höra vad Rihanna har att säga: Disturbia... Hur ska detta tolkas



Update från förra inlägget: Vi får fortfarande knivskuren pissa sallad och den smakar inte som vanligt. Snyft
Bön till Gud: Den som tagit våran pizzasalladsstrimlare, vänligen lämna tillbaka den. Stämningen på Celsiusskolan är i dessa dagar låg och för att göra detta år till ett minnesvärt och inte-så-lidande vänligen gör så att tjuven lämnar tillbaka den. Eller iallafall till polisen så de kan lämna den till oss. Tack, Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0