In the heat of the night

Hanging on when your heart's had enough, giving mor when you want to give up
- Believe it or not, Nichole Richie

Vi är på väg in i skolvågen av arbeten som ska lämnas in och prov som ska skrivas, vilket betyder att vi befinner oss i ett hav av plugg. Det är precis vad jag skulle ägna denna lediga dag till, men nej. Jag kan inte göra träningsprogrammen, för bilderna med info har jätte dålig skärpa och man ser inte vad om stås. Jag har mailat snubben och bett han skicka nya till mig, men några sådana har ej ramlat in i inkorgen. SamB enkäten skulle jag skriva, men nej, frågorna har inte jag, utan det är någon annan som har dem. Geografi prov skulle jag plugga till men böckerna lämnade jag i skolan för jag skulle ju ändå ha så mycket att göra...

Sitter här i min wounderbara kepa och känner mig cool. Regnar ute gör det också. Strax före 4 ska jag gå ner till frillan och träna. Känns som att det blir 2 pass idag, men jag kan ju svika mig själv och bara dra 1. Får väl se. Jag borde städa lite också, men palla. Det ändå jag kan göra nu är att titta på något roligt. Har ett avsnitt GG, filmen Top Gun och first season of Friends. GG väger tyngst, sedan är det lottdragning.

Ciao!


Jag är en gangster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0