ledzen på koeket... eller?

Okej. Idag vare pizza till mat i skolan. Vi har sen lunch denna dag och upptäcker till våran fasa att det inte finns någon pizza sallad! Whatta hell, det finns varje dag förutom dagen då det är pizza. Dåligt, dåligt. Mat-tanten intygar att det faktiskt inte finns någon pizza sallad.

Lacka sätter vi oss iaf ner och käkar våran förbannade pizza, utan pizzasallad.

Under mentorstiden efter lunch kommer det fram att det varit inbrott. I köket. Okej, vem fan gör inbrott i ett skolkök? Det värsta är inte kommet. DE SNODDE EN FUCKING SALLADS"SLICER" (if you know what I mean)!! Men inte nog med det, då snodde även PIZZASALLADEN! HAHA, jag tror jag dör alltså. Därav den uteblivna pizzasalladen. Nu vet jag inte riktigt hur stora delar av detta påstående som är sant, men jag vet att lite av det är det. Allt är bara så jävla cp. Undra om de tänkte på att det va pizza dagen efter, det kanske tillochmed var därför de slog till just igår. Haha, Jag dör iaf.

Nytt OTH och GG-avsnitt ligger uppe nuuuuu. Woho, season 6 och 2. Ni är så jävla efterlängtade. Och, den 21 äre dags för andra avenyn. Och ikväll äre dags för 90210, och den 13 sep är BB med i ExtraExtra, får fan inte missas. Och i början av september har Grey's premiär.

Aja, träning snart. Ska dra dit. Jalla bye

Kommentarer
Postat av: Sabina

hahahaha fan va cp!

2008-09-02 @ 18:59:31
Postat av: sabina

malin jag glömde bort idag.. sorry sorry, imorgon slutar jag halv 5, kan du inte messa eller ringa mig eller nåt? har du lagt in mitt nya nr?

2008-09-04 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0