Är det okej för att grina för skor?

Asså ere okej att grina ör att par skors skull? Jag skulle iaf kunna göra de nu.

Skorna kom in än en gång och jag beställde dem och fick en leveransrapport som sa att de skickat skorna. Och idag fick jag hem avin och åkte ner till heidan och hämtade ut dem och när jag kommer hem ser jag att de skickat FEEEEL SKOOOORRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

Exakt hur ledsen får man bli. Dessa skor är de jag tjatat om sedan 3 veckor tillbaka och de är nu borttagna från hemsidan. De är alltså endast ett minne blott. Äh, jag slipper punga ut 400 spänn för ett par dojjor. Men ändå, jag skulle kunna lägg dem på dessa helt gudomliga skor. Nu har jag iaf skickat ett klagomail och berättat min historia. Jag förväntar min en fin ersättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0