en dålig dag bara

Alltså idag. Jag kan ju inte säga att jag är överlycklig direkt. Till å börja me så fick jag ju skicka tillbaka en klänning som jag tänkt ha på studentkvällen. Inte idag då, men i tisdag. Men så hörri de ökända skorna. DE FANNS INNE! Typ en i min storlek och nu kan ju tänka er hur lycklig jag var. Dock vågade jag inte skriva något ifall att... ni vet. Och det som inte fick hända hände. Ikväll fick jag mail om att det blivit något strul och mina skor fanns visst inte. Eller fanns gjorde de nog, men någon annan fitta snodde dem ifrån mig... IGEEEEEEEEEEEN.


Dessutom sitter jag här kl 10 en torsdagskväll och har aaaasmkt plugg kvar att göra till imorgon. Och imorgon har jag min så kallads helvetesdag och känner att jag skulle vilja ha en god nattssömn på iaf 8 timmar. Tvivlar starkt på det dock.

Aja livet leker och imorgon är det lov efter skolan, och idag är det 64 dagar kvar till student och 66 dagar kvar till paradiset. Så varför klaga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0