Erik, är du mannen för mig? Nääeee...

Jag känner att motivationen har varit bristfällig den senaste tiden [läs: året(n?)]. Så idag, ikväll, natt whatever you wanna call it, gjorde jag något som jag kände skulle kunna ge mig en motivationsboost. Jag provade mina dina 3 studentklänningar och jag gillar varenda en! Fast än det kommer vara jobbigt att ha på sig ett par av dom så är alla riktigt fina, och jag är så jävla nöjd.

Idag skulle jag egentligen behövt ha skrivit en labbrapport, pluggat in 40 svenska glosor och skrivit i min loggbok. Menne istället har jag tittat på 2 filmer på tv1000, städat mitt rum (poäng, poäng) och suttit vid datorn. Aja, jag skyller på motivationen och faktum är att jag inte har någon ångest. Eller jo, en liten skvätt av den ond varan har man ju alltid men inte betydande mycket. Jag kommer dock ha det den 7 maj, då kommer jag må ganska dåligt. Jag har nämligen 2 ganska avgörande prov dagen efter och som jag känner nu kommer jag ha jäääättte mycket tid på mig att plugga men vi vet ju hur det blir när man planerar...

Hahahaha! Jag kom på en rolig grej som hände mig idag. Har ni hört Erik Hassle med hans låt Hurtful? Kan vara den lenaste rösten och den bästa låten jag hört. Den gick rakt in i mig och stannar där.. för evigt kanske. Den spelas nu och jag tänkte skriva att jag inte känner igen mig i låten alls utan att den bara är bra, men så lyssnade jag och kände att den faktiskt stämde. Aja, glider ur ämnet lite. Jag tänkte iaf lägga in låten här och skriva något i stil med "Jag vill gifta mig med dig". Rösten är len som sammet och han själv ser ju inte så pjåkig ut på CD-bilden.


Visst ser han bra ut? Jag googlade iaf på honom för att få se lite mer. Och ja, det kan man ju säga att jag fick. Han är inte riktigt min grej, my cup of tea om du förstår vad jag menar. hehe. Inget ont om honom. Aja, ni kan ju googla själva. Jag får nöja mig med att höra hans röst, och det duger gott och väl!

Ja, men så vare ju de här med att allt har och tar sin tid. Jag som glostest imorgon och jag kan att legion betyder en utländsk armé som tjänstgör i ett annat land och... ja, det var typ det. Så bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0