one step towards happiness

Igår blev jag lycklig, eller lite lyckligare.. för riktigt lycklig är jag ju inte, fast än paradiset och friheten står 53 coch 51 dagar runt hörnet. Aja, lyckligare blev jag när jag fick reda på att vi inte hade någon innebandy imorgon vilket resulterar i en 4 timmars sovmorgon och skolstart 12.25. Nice, säger jag.

Idag blev jag ännu lite lyckligare jag fick reda på att vi inte hade någon geo vilket resulterar i en sovmorgon på 5,5 timmes sovmorgon och skolstart 14.00 istället. Jag skulle kunna ta vara på denna tid och plugga, men det känns alldeless för ansträngande. "Jag gör det i helgen istället" låter bättre. Men har jag tid? Nä.

Jag ska nog ändå ta mig i kragen och göra några saker.  Jag har ju ändå ingenting annat att göra och det är usg program på TV. Så jag ska nog sätta på mig myskläder och mysa i sängen. Sen tänkte jag även rota fram lite lunch i kylskåpet. Eller frysen. aaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0