tid

Dampar på alla dessa dåliga nyheter heeeela jävla fucking tiden. Det dyker upp små sak efter små sak och många små saker tillsammans blir en stor sak å så fortsätter det. Skorna, ffs.. Inledningen, nu allt plugg ramlar ännu en liten läxa på där.. i bakhuvet finns den. Jag missar två partyn pga. jobb. Jag ligger efter i massa tid, alltså heeeeela tiden. Jag kommer på saker som pengar måste gå till. jag har lite ångest för att lovet kommer gå så fort och jag kommer inte hinna relaxa. Jag har ångest för att jag kommer ha ångest över en sak som jag borde göra nu när jag har tid.. eller vänta nu, tid är det jag inte har. Men kiss å bajsbajsbajs. Efter lovet ska vi iaf till sthlm och spela innebandy. Kul! Senneee. har jag 1 inlämningsuppgift och 1 prov veckan veckan efter lovet. Så ska vi lämna in våran träningsgrej på innebandyn, och projektrapporten ska in. + att jag behöver skriva massa i loggboken. Sen så får jag panik över att tiden kommer gå så fort att jag inte kommer ha tid. Nemenne.. tid vare ja. Tid att sova nu! Satsar stenhårt på 7 timmar. Dvs jag kommer upp i tid för att hinna dra igenom plugget och komma tidigare till skolan. Jag ska alltså gå upp vid halv 7. Hah tid


 Dessutom mååååååååste jag gå på mina träningar med innebandyn nu. Jag som precis kommit igång me frillan, byebye.. för jag har inte tiiiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0