Tivi

Pappa min har äääääntligen köpt ny TV. Han har pratat om TV sedan förra julen och i höstas gick han ut på jakt. Han har varit och kikat på denna TV säkert varje dag sedan dess. Och äntligen har han tagit sig i kragen. Fint. Själv är jag ensam hemma i helgen.. heh

Idag har jag kommit en bit på väg i mitt pluggande men än finns det mycket kvar. Tanken var att jag skulle fått undan lite nu till en debatt imorgon menne den tanken var som bortblåst när det först var Top Model på TV och sen så kom mamma och berätta den stora nyheten. Plus att jag blev tvungen att göra mat själv. Så eh, det får jag sitta med ikväll men jag överlever nog.

Aja träning nu tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0