a smile of perfection, a gaze of appreciation

Aaaah, man skulle kunna säga att jag lidit mig genom dagen men det vore att ljuga lite.
Det har gått bra och jag lever än, dock med synbara men.

But sometimes all you need is a smile... ;)


Nu är jag iaf ledig i två dagar så jag ska försöka komma ner på jorden igen. Imorgon ska jag uträtta lite ärenden och hålla mig sysselsatt med hjälp av mina vänner tror jag. Och på söndag åker jag till Köping för att lira lite plarre. Och på måndag blir det jobb igen. Nästa vecka är jag ledig ganska mycket men har lite folk att träffa. Jag saknar teggan, och hon kommer hem nästa lördag. Shit, kan inte fatta att hon ska vara borta i ett halvår sen. Kommer sakna ihjäl mig, men hon kommer ju tillbaka iaf :)

Aja, nu ska jag fundera lite mer på vad jag ska göra med akka saker som går feeeeel hela fucking hortiden och sen sova. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0