fly shitty

Jag skrev ju de där med beccas och min smsning tidigare. Hur lika vi var. Alltså, jag sov hemma hos henne för några dagar sedan. First time ever btw. cpstört. Vi har varit jättenära vänner i typ 2 år och vi har aldrig sovit med varandra. aja, det jag skulle komma till var hur cpstört lika vi här. Vi var hemma hos henne, hon i köket och jag vi vardagsrummet. Jag kommer på en sak jag måste berätta, ka börjar skrika lite överdrivet exided, lika så hon då hon kommer på något hon också vill berätta. jag kastar mig ut i hallen för att ta mig till köket för att berätta, och vem möter jag inte om henne, som är lika mycket uppe i varv som mig för att spill the news. Det var kul. Vi garvade hehe. Vi pratar om en reklam, i munnen på varandra offcourse.. till båda utbrister hahaha käften!, inte åt varandra utan själva skämtet vi drog om reklmen. Dessutom, borstar vi tänderna med lika tandkräm och tandborste. Cpstört.

Något som dock skiljer oss åt är att jag just nu verklgien borde gå och lägga mig för uppstigning om 3 timmar medans hon kan vara ute och supa sig full, utan något som helst tvång till tidig uppstigning idag. Blä.

Kommentarer
Postat av: mwaaah

GOS.. älskar diiig .. du är min andra halva babeees (L)

2009-08-22 @ 12:10:41
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0