JUST TELL ME FUCKING WHY

Alllltttsååååå... varför, varför, varför händer det hääääär? Alltid, alltid, alltid mig. Varför?

Mitt huvud bara snurrar, jag vet liksom inte ut eller in. Jag kan inte sätta ord på hur jag känner, men det är så sjukt bara. Denna gång har jag absolut inte gjort ett skit och agerat helt enligt reglerna men ändå lyckas bli så jävla fel på något sätt. Och inte har jag varken viljan eller hjärtat att säga ifrån heller. Men saker och ting gör det hela väldigt komplicerat. Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååh, vad livet är jobbigt nu :( Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Vill bara grina och sen ska allt bli som det var before. Om det ändå var så lätt.

De där med adrenalin kickar varade i typ en dag. He.

Aja, måste börja göra mig i ordning för jobbet. Åh, jobbet. Helt seriöst, V A R F Ö R  ??????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0