my neighbourhood hoe is leaving me

SOMEBODY CALL 911 SHORTY DIRE BURNING ON THE DANCEFLOOR

Aaaahhhh, jag är så överdrivet taggad på utgång och dans. Jag har varit ute 1 gång sen jag kom hem från spanien och det blev det ca 3 låtars dans sen blev det bara allmänt mingel. Jag har liksom börjat ladda redan nu. Det är så många av mina kompisar som ska ut. sista (och första för mig) sommarsonsdagen på bj samt löning, skulle inte kunna bli bättre.

Senare idag ska jag träffa tegge sen har jag lite andra planer. Menne det blir nog en mysig kväll. Imorgon ska jag träffa axa en sväng, sen träning och på onsdag ska jag träffa mewe på dagen sedan blir det träning och sen UUUUUTTTTGGÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG!!!! somebody call nineoneone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0