puss

Hallåå bloggööön.. sk
Long time, No see. Missed ya. Jag har jobbat lite den senaste veckan, umgåtts rätt mycket med mina kompisar rätt mycket (haha, I know, dubbelsats) och nu jobbat lite till. Och jag kommer jobba lite till senare i veckan. Jag har även börjat spela innebandy igen. Kul grej de där.

Jag har inte så mycket att berätta faktiskt. Det har varit en oerhört rolig vecka. En sån vecka jag önskar skulle kunna infinna sig 52 veckor om året, istället för typ 4. aaah, skrivkramp.

Oh, this is the start of something good, don't you agree?
I haven't felt like this in so many moons, you know what I mean?

- Åh, Gavin, mittiprick.

Pusspuss, fin grej de där.. ordet puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0