You make me wanna spread my arms and fly

Allihopa, livet är under kontroll och levs bättre än förväntat, förutom det faktum att min dator har tokdamp.
Dessutom fick jag 200 spänn i drille idag och de ska läggas på ett par (trumvirvel) leggins.

Aah, jag hade något skitkul att skriva. Men fuck, kommer inte på vare va. Jo, nu!
Idag precis när jag slutade jobba så skickade jag ett sms till becca i stil med "tja, vad göru?"
Hon svarar inte på ett tag och jag hinner ta bussen mot uppsala, åka till solpalatset och sola och vidare hem. Väl hemma ´när jag precis slagit mig ner i min sköna stol får jag ett svar som lyder.
"Nyss kommit hem från jobb och har till och med solat efter det:) du?"
Ööööööhhh, haha. Mitt svar var precis likadant. Coolt va? En oerhört klok kvinna myntade en gång i tiden en fin titel på rebecca "En Malin med bruna ögon". heheheeh

aja, iiiiiinnanannnnn mmiiinnnn ddddaaator rrrryckkkker sööönndeeeer skkkkkka jaaaag stststaaarta oooom deeeen.


Kommentarer
Postat av: Beccaaa

haha LOVE YAH! MWAH!!!

2009-08-18 @ 13:19:29
URL: http://reebook.blogg.se/
Postat av: sabbi

va gulligt att du tycker jag är klok! tack :D

2009-08-19 @ 17:52:27
URL: http://curl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0