You touched my heart, you touched my soul

idag, eller i natt, ska jag för första gången denna sommar sova med täcke. Eller nu kan man nog inte kalla det sommar längre. Snarare höst. Usch, jag har försökt undivkit denna dag så långt jag bara kunnat men det känns som att det börjar dra ihop sig snart. Bara att acceptera att den bästa sommaren i mitt liv börjar lida mot sitt slut och en annan tar fart. Det är lite så det fungerar de här med årstider, säsonger, terminer, ja, kalla det vad du vill.

Vi kör onsdag som officiellt avslut på denna underbara sommar. Då kommer vi säga farväl till det varma och förflutna (även, en och annan person men mer om det när tårarna är nära) och därefter lovar jag mig själv att inte köpa några mer sommarplagg. Inga bikinis, shorts, linnen, sandaler. Nu ska det satsas på jeans, tjocka dojjor, koftor och tjocktröjor utan dess like.

Aja, imorgon blir ännu en tidig morgon men sen är det över i 5 dagar. 5 dagar som ska spenderas väl. uuusch, detta är sista veckan nu. Blä. puss!

Kommentarer
Postat av: Mewe

Det behöver inte ta slut, Låt allting få fortsätta och bli ännu bättre:)

2009-08-23 @ 20:40:20
URL: http://mewiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0