You were acting so in love, with your hand up on his heart

Glömde berätta att igår stämde mitt horoskop in på min dag perfekt. Jag vet inte, kanske var det för att jag läste det innan jag upplevde dagen och "levde efter" det men det stämde iaf perfekt. Cpstört de där.

Nu har jag degat i min säng med min dator i alldeles för många timmar. Måste ta mig ut härifrån snart och göra något. Jag tror jag ska göra en vandring runt uppsala stad. Eller runt och runt, i snarare. ner mot staden och sedan upp till gränby och sedan hem. Förhoppningsvis får jag med mig något gott som typ chirre och dirre hem som jag kan avnjuta ikväll tillsammans med en skön rulle.

På tal om rullar. Såg tidigare idag klart en film som jag försökt titta på i typ 2 veckor. Knowing hette den. Lite Si-Fi över det hela. Inte riktigt men typ av filmer men jag gav mig fan på att jag skulle se den. BIG MISTAKE! Jag ska aldrig i hela mitt liv en en Si-Fi film igen (okej, transformers, hp och alla de där normala si-fi-filmerna går väl bra)! Men alltså, den här var helt sinnessjuk och jag blev snabbt påmind om varför jag hatar sience-fiction. Slutet var så utdraget och okej, lite överraskande men ändå ,den var konstig.

Jag känner mig fortfarande oerhört otaggad på livet. Jag förstår liksom inte längre. Fine, visst någon gång sådär men när varenda jävla cp gång går så jävla fel börjar man bli lite less. Men det är väl ingen idé att sitta här ich älta. Livet kommer väl inte bli bättre för det, eller?

Ne, nu ska jag ta tag i denna dag. Puss och godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0