Livet lever vidare...

Okej, duuuudes. För typ 2,5 vecka sen hade jag en så jävla bra dag. Den var verkligen genomgo hela dagen. Men efter det kom det dagar då jag bara ville bryta ihop. Vilket var jobbigt, men behövligt. Efter regn kommer solsken, och efter skolsken kommer regn.

Och idag har jag haft en sån där bra dag igen. Å nu sitter jag ba och tänker på de dåliga och jobbiga dagarna som jag har framför mig. Vilket gör mig lite ledsen. Men jag antar att det är sånt som hör livet till.

Jag har iaf fall hunnit köpa resa + boende till sommaren. Vårat älskade fuengirola blir det iår igen, 5 eller 4 året irad för mig. Hahah, sky. 3 sommaren irad med 5 resan dit i rad på typ 2 år. Men ändå. Jag klagar fan inte för det stället är så jävla wounderbart. Iiiiinga svennar typ, bara massa härliga och grova engelsmän som gillar swedish girls. hihihihi, skj mommie och poppie. Ne men det är nice, med inte värsta partystället.

Vi blir iaf borta i 24 dagar och är 6 pers som åker, men alla stannar inte hela tiden utan vi är 4 pers som stanar 24 dagar. Sen stannar en bryd 15 dagar, en annan 1 vecka. Ska bli sweet. Men sen när man kommer hem måste man jobba aset av sig för att kunna ge sig iväg sen till hösten. Men det är en annan historia som vi tar när den blir akutell.

Nu mina vänner, har jag nog eftersvettats tillräckligt. Dags för dusch!



Kommentarer
Postat av: sssssssssababbbbina

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhh ja döööööööörrrrrr av längtan!!!!!!!!!!!!!

2009-02-04 @ 14:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0