Min resa fortsätter...

Det är helt sinnessjukt. Allt jag tänker nu är på spanien. Helt seriöst. Min moster + man + kusin kom hit idag. Och 90 % av våra konservationer handlade om just spanien. Allt. Jag fick lite tips, chicks ;) För de brukar ju också hänga där. De ska dit i höst igen. De gånger vi varit där har jag alltid åkt i början på sommaren och de alltid i slutet. Lite tråkigt, men jag har ju mina tjejer att hänga med.
Men iaf varenda sak som sker och existerar relaterar jag till spanien. Jag har t.ex. hittat ett nytt band som jag lyssnar på och tänker "dessa kan vi lyssna på och tagga till i spanien". Och idag rensade jag ur min hårddisk för att få plats med nya bättre saker... som vi kan ha med i spanien. Få fort jag letar kläder tänker jag direkt att det kan man ha på gatorna i malaga, på beachen när man spelar beachtennis, när man ska handla, när man ska till torremolinos, när man ska ta en cider på siestan, när man ska chilla på ballen, och så vidare.

Alla saker som händer i skolan är bara ett steg närmare spanien. Jag har väldigt mycket i skolan och det känns ganska bra ibland för då går veckorna snabbt. Och det där med att januari var den segaste månaden på året är fan i mig sant. Jämför tiden det tog från 1 januari till den 7, men tiden det tog från den 1 februari till idag. Sjuuuukt. Dessutom är det lov om 1 vecka. Och helt plötsligt är februari slut sen. Då är det bara 3 månader kvar. Dessutom känns det inte ens som att mars är en månad, visst? Om det är någon månad man glömmer bort namnet på är det fan den. Sen är det vår i april, och sen äre bara studentmånaden kvar. Skiiiiiivor. Jag känner på mig att jag kommer vara akolholpåverkad 3 veckans 7 dagar under maj, men helt seriöst så bryr jag mig inte. För jag kan vila upp mig när jag kommer till funkan.

Det som retar mig lite är att jag vet att det kommer gå åt så frukansvärt mycket pengar under våren, men jag tänker whatever. Det är mitt sista år på gymnasiet. Absolut sista året på gymnasiet. Sista terminen. Jag vill åka nu, nu, nu. Eller jag vill att det ska bli 7 juni nu, nu, nu. För jag vill inte åka dit om det är 15+ då kan jag lika gärna sitta här och rulla tummarna.

Nu ska jag söka lite efter lite barer och roliga händerlse som kommer ske på spaniens sydkust under perioden 7 juni till 1 juli.

JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI JUNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0