Open up the diiirty window and the sun...

Idag ska jag gå ut och träffa mina kompisar. Jag ska alltså gå ut genom dörren, vilket jag gjort 1 gång på 5-6 dagar. Det var i onsdags då jag gav mig på ett arbetspass. Vilket var lite utav en mardröm. Jag åkte hem efter halva passet för att jag inte var helt frisk. Nej, det var jag inte. Fy så jag mådde. Never again. Men ikväll ska jag försöka igen. Dock blire bara rakt över parken för lite chill hos en old schooler. Så om jag skulle få ett återfall så är jag hemma igen på 4 minuter istället för 1,5 timma. Sweet säger jag.

Jag har alltså haft ett mindre roligt lov. Jag har inte fått nåååågonting gjort. Jag har varken jobbat och tjänat pengar eller pluggat. Vilket var viktiga 2 saker som jag skulle behövt gjort. Men men, jag får la överleva.

Men en positiv sak är att jag inte spenderat en endaste krona. Inte ens shoppat via nätet har jag gjort. Eller förra lördagen shoppade jag lite men det var ju vecka 7 då och alla hjärtans dag så whatever.

Jag har fått problem med att formulera mig med ord och det bådar inte gott då jag har ett arbete på cirkus 7 sidor att skriva. Hm, det va den där jävla hemtentan som tog livet ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0