Over and out

Efter att ha varit helt död och i ide under de senaste 48 timmarna är jag tilbaka, dock med huvudvärk. Jag drabbades alltså utav en förskräcklig kräksjuka efter matchen i söndags. Och inte har det varit nådigt heller. natten mellan söndag och måndag var det med toalett häng än sömn. Minst 1 gång varje timme var jag upp och gjorde det jag skulle för att må bättre. Men i vilket fall som helst är jag på bättrings vägen nu och faktiskt lite hungrig. Min mamma är på väg hem snart, och jag undrar vad det blir för mat. Hoppas på något riktigt gott.

Idag är btw min mammas 51 födelsedag, grattis mamma mia.

Vi vann matchen i söndags och är därmed seriesegrare och kvalklara. Vi hade tryckt fina seriesegrar tröjor. Fina svarta tshirtar med guldiga bokstäver. Denna tröja har jag levt i nu de senaste 48 timmarna och min är inte så fin längre. Väldigt dammig, och hårstrånig. Inte direkt fräsh. När jag orkar ta mig en dusch ska jag slänga den i tvätten.

Denna start på lovet har förstört ganska mykcet för mig. Jag var tvungen att säga nej till 2 pass på jobbet vilket hade gett mig ca 2000 kr. Kiss kiss bye bye. Hora. Dessutom hoppade jag även två innebandypass. Känns sådär va. Sen hade jag planerat 2-3 utgångar denna vecka. onsdag, torsdag och lördag. Det är ju inte direkt så att man är jätte sugen på alkohol efter en sånhär resa så dessa bravader ställs troligen in. Dock middagen för att fira serieseger låter lockande och det var ett fint intiativ av Lollo.

Nu ska jag återvända till följeslagaren. Beeeeeeeeeeeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0