Uppsala + Haninge = fueeeeengggiiiii

Heeeey you guys. Typ en hel vecka har gått sen sist och denna vecka har det inte varit mycket fokus på spanien, men en hel del saker har jag fått undan. En jätte stor och svår hemtenta i geografi, och tro det eller ej, PROJEKTARBETET! Äntligen är det gjort. Eller äntligen, och äntligen, det har varit skit kul att annordna så visst äre lite sorgligt men det är så skönt att nu kunna koppla bort det lite och inte känna någon större tidspress. Jag kikade just igenom hur våra veckor efter lovet kommer att se ut och jag kan ju säga att det inte är någon större skillnad på veckorna före och efter.
Kvällen gick bra och det var väldigt roligt. Vi kan dock konstatera att 4 timmar för åk 7-9 är en ganska bra tidsintervall. (you should 've been with us, babbe)

5 mars blir en rolig dag. Skol-SM i Mora, Samhällsarbete in, Bror fyller år, 2 träningar efter mellan 5 och 10 och dessutom har Stockholm - Arlanda premiär. Vilket jag mååååååste se. Jag tror jag är med på någon liten del något avsnitt. Annars blir jag besviken.

Aja, right back on Spain. Förra året hookade vi upp med 2 syrror från Haaaaninge i STHLM när vi hängde down in fuengi. Nu har dom också bookat biljetter till paradiset och vi får hela 4 partykvällar ihop. Jag säger ba: Sweeeeet!

Dessutom har jag idag köpt mig ett par riktigt fina jeans och en kalender. Faktiskt. Och nu ska jag printa ut en bild från funkan som jag kan sätta som framsida så att jag påminner mig själv om varför jag fakiskt sitter på den där hårda stolen och vid den där fula bänken i skolan.

Hejdååååå, på återseende. Tror det kommer bli en hel del nu när det blitt lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0