Jag önskar att tiden kunde gå 350 gånger fortare än vad den gör nu

Alltså, livet är bra skönt ibland.
Jag vet inte om ni förstår hur mycket jag längtar till Spanien. Jag tror fler av inte inte förstår vilket oerhört underbart ställe det där är. När man dessutom åker dit med ett gäng brudar som bara kan göra resan bättre längtar man ännu mer. Jag längtar mest av allt att få komma härifrån, lilla landet lagom. Livet är spanien är också ganska lagom, bara det att det finns sommar där och begränsat med stela svenskar. Oturligtvis lyckades vi stöta på dem ca 3 gånger om förra gången vi var där men denna gång har vi lite mer skinn på näsan och vet vad vi ger oss in på.

Vi bor ca 50 meter från barerna. Föstår ni? 50 meter, det är ungefär som härifrån mitt rum till bommen ute vid vägen. Grymt lite. Dessutom bor vi 25 meter från våran favorit restaurang tres amigos. Vi bor ca 100 meter från busstationen och 150 från tågstationen. Vilket är galet nice då vi ska åka till malaga, torremolinos och deras vattenland, och mijas för att shoppa på deras skit stora köpcentrum. Visserligen man kan gå dit men det är iaf bra att ha nära till dom där sakerna.
Det jag längtar efter mest är fan klimatet och omgivningen. Vi kommer kunna gå ut på och dircka lite i vanliga spanienskor, bulle på huvet kjol och linne, och lite solpuder och mascara. Mer behövs inte. Helt amazing. Allt är så lugnt och fridfullt där. Men ändå är det så jävla underbart. 24 dagar på världens bästa plats. 24 dagar. Vi kommer inte ens ha bråttom att göra allt vi vill göra.

Idag när jag gjort mitt prov tänkte jag att det här skulle bli en sån där bra dag, men fan heller. Inget verkar gå min väg idag. Men det löser sig, eller gör det verkligen det?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Underbart.

Allt löser sig, walla.

2009-02-06 @ 18:48:48
Postat av: Rebecka

Det kommer bli great :D

2009-02-06 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0