are we people?

Ännu en lördag spenderad framför min dator. För mig gör det ingenting. Jag tycker det är skönt att vakna upp strax före 10 en söndag utan huvudvärk. Jag gillare faktiskt. Nu när jag dessutom höll mitt mål med dagen så känns det ännu bättre att gå och lägga sig och veta att imorgon behöver jag bara göra söndagens mål och inte slutföra lördagens också. Jag vet hur mycket skönare det skulle vara om jag gjorde några andra plus-saker som jag tänkt göra i helgen så jag slipper leva med ångest men klockan är halv 12 och jag vaknade vid 9 imorse, vilket betyder att jag är rätt trött nu.

Jag tar tillbaka allt jag sagt om spotify, det är faktiskt ett rätt bra program. Jag är väldigt kärlekskänslig dessa dagar. Jag tyckte slutet på A Cinderella Story var oerhört fint, fastän jag verkligen hatar det i vanliga fall. Dessutom gick det en rysningen genom hela kroppen när en snygg men extremt dålig skådespelare släppte ett par tårar över sin älskades sjuksäng och sa "Hey Jules, Hey Baby, how are you?" -- no answer, hon är alltså i koma -- "Why didn't I protect you?" Jadu, varför? Jag blev iaf touched. Och de få minuter jag hann se av the hills tidigare idag var oerhört vackra dom med. Alltså, låtarna som spelas på the hills är bara så bja. Ja, känner till varje låt och det är alltid mina favisar som jag känner lite extra för. Hm, är sentimental rätt ord för mitt sinnestillstånd just nu? Ska googla. Ja, men typ. Det är nog rätt ord.

Haha, på tal om googla. Idag när vi åkte i bilen så pratade vi om varför basketmatcher alltid börjar 4 minuter över 7, 19.04. Då sa pappa att ingen vet varför. Då sa mamma att det säkert finns någon förklaring. Då gjorde jag narr av henne och sa att nej, det finns absolut ingen anledning till varför en basketmatch skulle börja 19.04, det bara är så. Då fattade inte hon min narrning och sa "Sök på google!". Jag som inte ens visste att min mamma visste att google exsterade men joho, det gjorde hon visst. Använder det flera gånger per dag tydligen. När jag satt och tänkte på hur jag skulle skriva det där, skulle jag samtidigt söka på sentimental på google så blev det oerhört fel och jag sökte på google i google-fönstret. Det konstiga var att inget dök upp. Haha, ofta inte google finns på google. Try it yourself!

Nej, det var väl något om att jag var trött där i första paragrafen va? Jo, jag minns rätt och jag ska göra något åt det. Buenas noches, amigos!

this is my now, and I'm breathing in the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0