Mitt läge just nu

Nu kommer det ett relativt småäckligt inlägg.

Men jag tänkte iaf tala om för er hur mitt läger är just nu. Idag hängde jag på frillan i 3 timmar så jag känner mig ganska slut i kroppen. Därav är min position i min datastol vääääldigt laid-back. Ligger typ. Dessutom är jag skönt påklädd med både tjocktröja och filt. Jag har precis tittat på det nya OTH-avsnittet. Och jag har ett GG som väntar. Bara att börja titta säger ni. Men...


.. Jag är nödig och måste besöka toaletten snarast möjligt, men det betyder att jag måste lämna min sköna position i stolen och slänga av mig filten. Och sen känner jag att jag vill duscha när jag ska gå på toa. Vilket betyder att jag måste hålla mig upprätt i duschen i ca 20 min. Det är en utmaning. Framför mig ligger det en bit kladdkaka och en mörk choklad-kaka. Men jag har ont i magen så jag känner mig inte så sugen direkt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra...

toa - GG - dusch
GG - toa - dusch
toa - dusch - GG

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag skulle kört på toa, dusch, gg



:):):):):):):)

2009-01-13 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0