pinsamt haha

Hahahahahah, idag ringde min chef mig och frågade om jag vill jobba. Vilket jag inte ville men sa ja iaf för jag vill ha pengar och jag hade inget annat för mig. Men idag jobbade även en mindre skön kille. När han skulle gå hem så gick han förbi stället jag jobbade på. Jag såg honom och jag gömde mig bakom en reklamskylt, för jag ville och orkade inte ara artiga och trevlig och säga hej. Han gick på ena sidan åt vänster och jag smyger på andra sidan åt höger. Jag smyger bakom skylten så han inte ska se mig och tittar fram bakom hörnet för att kolla om kusten är klar och vet ni vad. DÄR STÅR SNUBBEEEEN! Jag trodde jag skulle dö. Jag tror han hade sett mig innan för han stog liksom och väntade på att jag skulle komma fran. Och när jag gluttade fram där bakom blev det en "tittut"-grej. Jag vill bara sjunka genom jorden. Han är alldeless för artig och trevlig för att säga något om det så det var lugnt. Men det va otroligt pinsamt. Det var vad jag ville säga.

Det hände en ännu värre sak under juldagarna då jag jobbade men det tar vi en annan gång. Tjao!


Kommentarer
Postat av: Sabina

hahahah oh nooo.. who who? geeken?

2009-01-06 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0