Tillåt mig presentera...

...Världens snyggaste man. Ni kommer inte höra mig säga detta många gånger i mitt liv så lyssna (läs) ordentligt nu. Okej, jag kommer inte skriva så mycket men kom ihåg det.




Namnet på underbarnet är Kenny Wormald (sååå gay, I know). Han är med i dansfilmen Center Stage: Turn it up! så dansa kan han. I filmen spelar han en avdankad hockeyspelare som omskolat sig till en manlig ballerina. Så han spinger mest runt i tighta tights i filmen vilket är nice, annars har han på sig riktiga baggie-kläder som de flesta manliga dansare har. Han har även varit med i otaliga musikvideoR, med bl a Nelly Furtado och Justin Timberman.

Till råga på ALLT detta så har han..... -trumvirvel-....... engelsk dialekt då är han är engelsman.

Okej, man ser inte honom sååååå bra på bilden och det man ser är faktiskt inte såååååå fint men se filmjäveln så kommer ni tycka exakt samma sak. Jag har aldrig någonsin skådat något liknanade. Obeservera att (ni) alla känner till honom kommer han inte vara lika snygg för mig. Men just nu njuter jag och kommer drömma vackert. Sweet. Good nights.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0