Det var roligt...

En alldeles för tidig bakismorgon

- Becca!.. Becca!
- Mmh...
- Det står en bil på balkongen!
(tystnad)
- ... Står det en BIL på balkongen?

- Haha... skojja..

En annan morgon
- Malin, det står en båt på balkongen!
- Ha... ha....

Becca ska träffa några kl 9. Hon går och lägger sig för en powernap kl 6. Säger väck mig om typ 15-20 min. Mm ok, säger vi. Hon kommer upp igen. Kan inte sova. Går och lägger sig igen. Läser bok. Somnar typ vid 7. Halv 8 springer jag in i sovrummet

- Becca! ... BECCA!
- Mmmh....
- Förlåt men klockan är halv 9!!
- ... VAAAA!?! (Kastar sig upp ur sängen och plaskar som om sängen vattenfylld bassäng)
- Haha.. skojja...
- (massa fula ord och svordomar)

Hänger med några engelsmän och mitt hår håller sig inte på sin plats. Jag kämpar med att sätta om det om och om igen.
- What are you doing with your hair?
- Erhm... ööh... Becca, hur säger man sätter upp håret på engelska?
- Hehe, erhm.. sätta upp håret? öööh, jag venne...
(cirka 30 sekunders upprepning av hår och funderingar)
- I KNOW WHAT YOU'RE SAYING!
- Hehe, eh,.. what?
- You called me a whore! And that's not very nice of you.
Uuuutalet. Hår = whore. he


Kommentarer
Postat av: beccs

HAHAH.. DÖR.. shiit :P

2009-07-18 @ 18:17:52
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0