Even the best fall down sometimes

Kollade på I taket lyser stjärnorna som tidigt som jag åt frukost, tror ni jag kunde slita mig sen eller? Nix. Så det blev att jag kollade klart på filmen och sket i träningen. Haha, skön jag är. Nat. Ne men filmen var förövrigt jävligt bra. Tyckte slutet sög ganska hårt men den var bra. Blev några "ååååh, nej, vad göööör hon??"-moments. Lite linas kvällsbok över det hela.

Igår när jag skulle åka till jobbet kl 4 på morgonen blev jag tvungen att visa leg för att få åka med bussen. Visserligen åker jag på sommarlovskortet och jag är snart 19 men ändå. Alltså, klockan var FYRA PÅ MORGONEN, vad skulle han ha gjort? Förbjudit mig för att åka med bussen om jag va 19? Seriöst. Gubbjävel, men ägd blev han då jag bara är 18 än så länge. Jag hade grov lust att garva honom rakt upp i ansiktet och skrika "ääääääägd!" men klockan var ju som sagt 4, på morgonen.

En timma kvar tills jag ska börja göra mig i ordning. En halv film till hinner vi med. Ciao!


Princess, David, Gooch och Beau (haha, Bo på ren svenska, och engelska tydligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0