Gó dag

Whoooop! (thanks, becca)

Dagen har varit bra. Hade en helt okej dag på jobbet. Träffade fint folk, hejade på ännu mer, hjälpte typ 10 stressade resenärer. En vanlig arbetsdag för en bagagevagnsserviceman på bagport. he. Fick träffa lite folk jag tycker om på slutet där och vi tog oss en liten pratstund, det var kul. Somnade på bussen hem igen, men denna gång vaknade jag innan bussen hann nå stationen.

När jag kom hem slängade jag i mig lite käk, kollade på oskyldigt dömd och sedan vid 6 drog jag iväg till friskis för ett styrkemedel och en gymsväng. Snacka om man att man tappat mycket på en månad. Tappat mycket i styrka alltså, gått upp i vikt har jag också gjort. haha, sinnes hur ohälsosamt i levde där nere. Ingen träning, chips VARJE DAG, alkohol 5-6 dagar av 7, dåligt med sömn, alldeless för mycket sol, alldeles för mycket cola. Pizza, pommes, friterat, feta såser så gott som... varje dag. Jag måste iaf säga att lite skönt är det att vara hemma iallafall.

Åter till dagen, efter frillan så solade jag och sen satte jag mig på cykeln som styrdes mot heidenstamsgatan 23. Väl hemma duschade jag, tog mig ett mellanmål med en muffins till efterätt. Nu måste jag gåoch lägga mig då jag börjar 5 imorgon bitti. Men pappa skulle skjutsa mig så då kan jag sova en halvtimme extra. Skönt.

Idag trivs jag ganska bra med livet. Jag kommer få en helt ok juli lön, på fredag vankas det trevligheter och på lördag förhoppsningsvis balkongmys. Veckorna därpå jobbar jag 3-4 pass/vecka. jag klagar inte. Ultimat. Aja, får hoppas på en skön dag imorgon.

dritt
whop whop
galenbanan.se
nnnne
jädrar va gött
nu blev det suddigt
miiiiina pengar
KNULLA KNULLA KNULLA
mm ok
snackker du me maj da?


det kommer mera

Kommentarer
Postat av: beccaa

får ikke glömma, jeg skickede ... och han har liten kuk.. hihii

2009-07-09 @ 11:19:49
URL: http://reebook.blogg.se/
Postat av: Sabina

AND YOU! smack the bitch up!

2009-07-09 @ 17:21:43
URL: http://curl.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag tror ja stannar hemma

2009-07-09 @ 21:13:36
Postat av: malin

hahahahaha, juste!!! rethosta

2009-07-10 @ 15:39:53
Postat av: ♥Jenny♥

ah men träffar du inte många sur as oxå när du jobbar där eller

2009-07-10 @ 16:44:52
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okej va bra :D då har jag kvar det i handbagaget ;)

2009-07-11 @ 10:50:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0