I didn't mean to start a war

När jag lagt in bilderna gjorde jag något vettigt utav det som återstod av den annars så glåmiga dag. Jag cyklade ner mot solpalaset och solade. Där efter gick jag in på frillan och cyklade i en halvtimme, sen körde jag ett styrkemedelpass och efter det en halvtimme på gym. Jag är helt slutkörd i armarna men inte i övriga delar av kroppen.
Alltså idag på passet hade jag ingen som helst taktkänsla! Den var liksom borta. Jag kände mig som en av dom man nästan tycker synd om för att dom har så dålig taktkänsla. Han hade jävligt bra musik på passet så det va ju inte det heller.

Efter friskis cyklade jag hem, tog en bulle hoppade in i duschen och tvättade håret och hade i inpackning i 1,5 timme. Sköööönt. Sköljde precis ur den och håret känns underbart rent och lätt. Nice feeeeling.

Aja, jobb vängtar om 5 timmar so I guess I'd better sleep now. Efter jobbet blir det vet ej, lite senare vankas det träning och avskedsträff. Nu framöver jobbar jag 7 av 8 dagar. Fan vad jag kommer älska arlanda efter det. Mmmh. Åh. Grrrr...

Time to sleep. Hejdååååå och Godnatt!

- Asså, hur ser det ut på berget?
- Vilket jävla berg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0