I don't know who I am, who I am without you

Tjena. Klockan är halv 3 och sen jag vaknade imorse vid 10 har jag kollat på FNL. Såååå jävla bja. Har 4 avsnitt kvar på denna säsong, sorligt men sant.

Igår efter jobbet och träningen gick jag och mötte sabina och tegest på ICA. Vi handlade lite gott sen gick vi hem till mig och kollade på film och käkade. När jag jobbar förmiddag får jag inte mycket sömn. Igår natt sov jag 3 timmar, varav 1 timme bra. De andra två vaknade jag stup i kvarten, rädd för att försova mig. Detta resulterade i att jag somnade typ 15 minuter in i filmen. När jag vaknar har jag ingen aning om var jag är. Men ganska snabbt känner jag igen mitt vardagsrum och med en blick på klockan inser jag att jag har sovit i typ 5-6 timmar. Klockan är halv 5 på morgonen. Det är helt tyst i lägenheten, skräpet på bordet är undanblockat, TVn avstängd och det är släckt i resten av lägeneheten.

Jag förstår att teggan och sabbe har gått hem, och på golvet i hallen ligger det massa lappar som bevisar vad jag redan förstått; att de gått hem. Gullisar. Strax därefter gick jag och la mig, men först skickade jag ett tack och förlåt sms till dem.

Idag har jag tänkt åka och titta på nya jobbskor och träna ikväll. Imorgon vankas det jobb så jag antar att det blir en tidig kväll ikväll. Ska försöka sova liiiiite mer än 3 timmar. Börjar vid 6 imorgon så liiiite längre får jag sova.

Nu ska jag titta klart på dett FNL-avsnitt jag börjat titta på sen ska jag ringa teggan och sen sabina och sen ger jag mig iväg till gränby centrum. See you!

Underbar låt! (klickbar)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha det va så kul! Vi skulle ju släng nycklarna i brevlådan men sen ja ba shit teggan hon har ingen brevlåda! hahaha.

2009-07-16 @ 16:10:36
URL: http://curl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0