I dont wanna lose control but I'm falling

God morgon, god morgon.

Jag hatar den frasen, den ger mig ångest. Likadant när man hör väckarklocksljudet i en reklam på TVn. Man blir liksom påmind om att man ska upp om si så många timmar pleh.

Även idag är jag ledig och ska inte hitta på ngt speciellt. Eller jo, jag ska träna. Men utöver väntar inget speciellt. Ska jobba tidigt imorgon så det blir väl en tidig kväll ikväll. Haha, denna vecka har vår schemaläggare varit oerhört trevlig. Börjar 5 måndag, ledig tisdag, börjar 5 onsdag, ledig torsdag och börjar 6 fredag. Visserligen är jag ledig rill helgen, men vafan. Nu jobbar jag typ varje måndag och fredag till första veckan i augusti, nice.

Ne men ska fortsätta titta på lipstck jungle nu, får la se vad jag hittar på senare. Tjao!



I och med att jag har ny dator så är de bilder jag har från vår spanien resa, därför får ni endast sådana bilder
men det gör väl inget, eller?

Kommentarer
Postat av: axa

måste bara säga att du var skrämmande lik malin darberg på denna bild!!!

2009-07-16 @ 16:20:14
URL: http://alexandramargareta.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha lustekurre där

2009-07-17 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0