I know you want me, You know I want ya

Whoooop!

Hinner ej skriva värsta mycket. Måste börja fixa mig. Ska iväg på inflyttningsfest. Jag har inte fixat mig at all, jag har inte ens duschat (dessutom ska jag raka mig, tvätta och inpacka håret), jag har inte heller slagit in någon present och jag ska vara redo för avfärd om 1,5 timme. he. Jag ska nog klara detta.

Förövrigt sög denna arbetsdagshårt. Och jag införskaffade mina nya jobbdojor. Inte lika sköna som mina föregående men svarta. he. Buuuh, måste jalla nu.

Tja!



HAHAHAHAHAHAH, jag döööööör på denna bild. Alltså, den är så jävla intern så jag tuppar av. Och grejen är att den är så intern att det inte finns något att säga. Säg att ni garvar när ni ser denna, tjejer, annars har ni fan rethosta.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahahahahaha



Honey är söt. Banan är bara... banan.

Kan fortfarande se hur honey viftar på benen!



Nu är du på efterferre hos parti parti all the time och jag ska lägga mig och sova GODNATT!

2009-07-18 @ 03:36:01
URL: http://curl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0