I'm dreaming

I måndags tränade jag ju i 2 timmar, ganska hårt faktiskt. Sen sov jag ungefär 3 timmar under natten till tisdag. Och sen jobbade jag mellan 5 och 14 igår. Jag var heeeelt deckad när jag kom hem. Det jag orkade var typ käka mat och kolla på film. När klockan slog halv 8 hade jag deckat för en powernap. 01.52 vaknade jag av en dator som låg i vägen och en bh som skavde. Så jag flyttade på datorn och bytte om, sov sedan vidare. Idag vaknade jag 07.28 och 08.01. Inte kan jag somna om heller, så jag funderar på att göra det bästa av situationen och gå ut och springa. Jag börjar jobba kl 2 idag, så tid har jag ju.

Jo, så får det bli. Men första frukost och lite film. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0