Love is a Battlefield

Riktigt fullt upp kan man väl inte säga att jag haft, men jag har roat mig med andra saker än blogg. Umgåtts med mina vänner, hör och häpna. Och ikväll blir det inte bättre. Balkonghäng står på agendan. Något underskattad grej de där, balkonghäng.

Var iväg en sväng till de icke-så-centrala delarna av sthlm idag. Planerna var barkaby outlet men efter en runda där (som tog en ynka timme) styrde vi (läs: lisa) bilen mot täby. Viiiiiilket inte det var lättaste. Vi läste av alla skyltar som fanns och följde varenda jävla täby-skylt, inte för att de var många men det gjorde det hela lite svårare, ändå hamnar i ute på en jävla åker. Typ som när man åker ut mot alunda-rasbo. Inget köpcentrum så långt ögat kunde nå, så vi vände. När vi möttes av civilisation gick vi in på första bästa mack och frågade om vägen, och visst fan hade vi kört rätt så det va ba att åka tillbaka. Efter ett par om och men kom vi iaf på plats.

Dagens shopping resulterade i 3 par linnen och 2 par skor. Vi drog förbi donken på vägen dit för att käka en tidig lunch. De hade ingen tryck ketchup så vi fick plocka på oss lite påsar med ketchup och trycka ner dem i en lite "mugg". Det första jag säger när jag sätter mig är "hahahahahaha, alltså jag looooovar att jag kommer spilla ketchup på mig". En liten oturssak som jag förföljt mig sen jag var liten. Hade en tröja som kallades ketchup-tröjan, men det tar vi i ett annat inlägg. Jag antar att ni förstår hur det slutade. Ketchup på mitt vita nytvättade linne, ja, precis. 2 av linnena var baslinnen som jag satte på mig när jag tröttnat på att cover my ketchup fläck.

Aja, nu måste jag gitta. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0