My heart is gone, I'm falling behind

Idag blev det en stadstripp istället för träning. Becca behövde fixa massa saker på stan innan träningen och då skulle vi börja träna vid halv 5 och då brukar det alltid vara så jävla mycket folk där så jag pallade inte. Becca var inte heller speciellt taggad då hon hade ne jävla massa grejer att fixa. Tänkte köra dubbelpass imorgon istället.
Jag hittade iaf lite fina saker på stan. 1 BH, 2 armband och en adidaströja. Även lite käk från cupido fick hänga med hem. Jag smällde i mig en riktigt stor tonfisksallad 1 timma innan jag åkte men den räknar jag lite som lunch så en sallad från cuppan sitter fint till middag. Nu är tanken att jag ska avnjuta salladen tillsammans med en film jag började titta på innan jag drog. Därefter har jag ett otittat FNL-avsnitt som väntar.

På återseende!

Babben Bahar och Bilal... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0