Oh, you have to follow through with every word you say

Idag hade pappa gjort potatisgratäng och kyckling till middag. Ni som ätit potatisgratäng någon gång vet att den är skiiiiiiitvarm i början och att det tar ett tag för den att svalna. Men det glömde jag bort idag och stoppade en in gaffel med kokhet potatisgratäng i munnen. Och om jag brände mig, gosse. 2 blåsor i gommen kostade spektaklet och inte var det värt det.

Blåsor i gommen får mig att tänka på en pizza jag köpte i Spanien. Vi käkade en kväll på tres amigos och vi har feeeettt hungriga. Det tog 300 år att få maten just den kvällen också. När jag väl fick pizzan så skulle jag trycka i mig första tuggan OCH FYFAN VAD VARM DEN VA! Den gången fick jag typ 1000 blåsor och kunde inte käka chips på typ 1 månad. Haha, överdriva. men typ 4 blåsor och det gick inte att käka chips på typ 2 dagar. Det är en ganska lång tid för en chipsberoende människa som man är där nere. Hehe.

Nu ska jag sova. Med inpackning i håret dessutom. Imorgon vill jag vakna tidigt. Typ vid 9. Det gjorde jag idag och det var väldigt skönt ska jag säga dig. Det är så underbart att vakna av solljuset utanför fönstret och veta att man har heeeeela långa dagen framför sig. Mmm... ne, sova vare ja. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0