oooohwhopidu, jag vill va som duuu

Tjennnnaaaaaaa....

Det blev tvärtemot vad jag önskade. Jag fick jobba med en tyst person som man mest jobbade brevid och inte med. Alltså, allt jag fick ur henne under de första 5 timmarna vi jobbade tillsammans var "aa..", seriöst! Hon sa inget mer än så. Men sen så började jag och elin mjuka upp henne de sista två timmarna och vi fick ur henne lite mer än så. Dock inga fullständiga meningar men jag antar att de kommer. Dessutom var hon skitdålig på att dra vagn. Oerhört trög. he. Relativt elakt men vafan...

Whoooopi. ja, jag har inte så mycket att bjuda på den dag som denna. Solen skiner och jag undrar vadfan jag gör inne. Jag väntar på att klockan ska slå halv 7. För då ska jag styra cykeln ner mot solpalatset och sola a little bit och efteråt ska jag gå på en gympapäzz.

Idag började det även jobba en ny kille på arlanda. Han var på utbildningspass idag. Ska ska bli sån där som hjälper gamlingar och barn till flygplanen. Han är ganska söt och vi flirtar. hehe


haha, min nya msn-bild! Välkommen in i min näsa och rensa gärna mina porer på vägen.
Och de rödsprängda ögonen beror inte på att jag har druckigt för mycket alkohol utan endast på grund av att ögoninflation härjade i vår lägenhet. Nada mas, vale?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0